Tuesday, September 27, 2016

Mike Mcmahon Onderhoud

Mike Mc Mahon Onderhoud Passie en entoesiasme is die "watch" woorde van Mike Mc Mahon. Hy bring sowel aan sy handel en sy leer, met byna 35 jaar ondervinding in die mark, as 'n belegger, 'n handelaar en 'n gelisensieerde Commodities makelaar. In hierdie onderhoud, verduidelik hy sy siening oor die markte en sy aanbevelings oor hoe om te leer om handel. Hoeveel jaar het jy betrokke is by die markte? Sowat 35 jaar algeheel en hoogs gekonsentreerde werk vir ongeveer 25 jaar. Wat maak jy 'n suksesvolle handelaar? Geloof in myself is my beste eienskap. Oor die jare het ek 'n dissipline wat werk ontwikkel het. Ek volg dit godsdienstig. Dit gee my die vertroue om die regte ding te doen in feitlik elke situasie. Dit vertroue laat my toe om meer deurslaggewend wees. En hoe beter besluitneming bied vir my 'n baie mooi terugkeer. Ek dink jy kan wens om te distilleer wat in 'n eenvoudige opmerking van "Dissipline is my sukses geheime." Ek terugkeer 'n paar honderd persent tipies op my risiko kapitaal. 1999 was 'n baie goeie jaar vir my met 'n opbrengs van 600%. Ek handel met sowat 18 - 20% van my finansiële bates, die res is in 'n lang termyn portefeuljes. Ek is 'n held aandele op die oomblik, maar ek verander my portefeulje aan die mark karakter aan te pas. Watter tegniese ontleding gereedskap het jy die mees bruikbare vind? Ek gebruik 'n hele verskeidenheid in my handel. In die eerste plek verstaan ​​dat ek in diens momentum, swing en posisie beurs in my arsenaal. Nodeloos om te sê, die koms en behoorlike interpretasie van Vlak II is my hoofbron vir besluitneming in momentum handel. Jou vraag lei my om te handel, wat per definisie is gebaseer op tegniese ontleding swaai. Ek gebruik 'n standaard RSI in samewerking met 'n baie eenvoudige benadering te ondersteun en weerstand lyne. Ek analiseer die algemeen met 15 minute kaarte en waak saam met 1 minuut kaarte. aanwysers mark te help met besluitneming ondersteuning vir toegang en uitgange. Ek hou 'n ogie oor SP termynmark, die bosluis, die Trin en die mark-indeks wat ek handel in, tipies NASDAQ Saamgestelde. Een van my beter truuks is om terug te kyk 90 dae vir 'n hoë / laagtepunte benadering op NASDAQ voorrade. Hierdie is geneig om te tempo (op of af) meer dikwels as Big Board dinge. Deur die gebruik van 'n eenvoudige konsolidasie lyne / kanale, ek kyk vir bevestig breek deur middel van ondersteuning of weerstand en daarvolgens op te tree. Ek studeer tans Fibonacci analise (FIB Nodes, samevloeiing, 3x3 verplasing) wat is fassinerend en verskyn vrugbaar. maar ek is geensins 'n kenner op hierdie gebied. Weer beantwoord jou vorige vraag. 'n ander wen eienskap is dat ek ten volle bewus daarvan dat ek in 'n leer af. Daar is nooit 'n dag wat verby dat die mark my nie aan te bied met 'n nuwe uitdaging of 'n ander gedagte. Jy moet buigsaam en oop gemoed te bereik te wees. Wat swakhede het jy oorkom wat jou handel verbeter? Die grootste enkele swakheid ek gehad het, was in nie toelaat my posisies ten volle te ontwikkel. Ek was besig om geld van die tafel af te vinnig, terwyl daar nog 'n potensiële wins te maak. Dit het gelei tot die volgende probleem van ego. Na 'n vroeg, sou ek myself oortuig ek was reg en nie terug te kry in onmiddellik weer voorafgaande winste wat uiteindelik daar. Ten einde oor-kom hierdie probleem, stel ek myself die taak van die losmaak my sleep tot stilstand kom (in swaaie en posisies). Dit was nogal 'n verandering en het 'n paar jaar om gewoond te raak aan. Ek sal nou toelaat dat 'n winsgewende posisie om 'n bietjie te erodeer om te bevestig dit het sy lopie voltooi. Terwyl ek nie my wins maksimering, die vermoë om te laat die handel te ontwikkel tot sy volle het meer as die moeite werd, selfs al is ek laat 'n bietjie op die tafel. Nodeloos om te sê, dit is nie die strategie Ek in diens in momentum handel. Daar, my tot stilstand kom is baie selde meer as 37 sent en oor die algemeen so styf soos 'n nikkel. Wat minimum eienskappe dink jy 'n persoon moet in besit te neem voor die oorweging om 'n handelaar? Kwalitatiewe: Beslissende, gedissiplineerde, nie-egosentriese nog individualisties (taai combo), vet (nie doldriest), en geniet die handel (Jy moet dit hou, jy het 'n passie vir dit). Kwantitatiewe: Verskeie jare se mark studie (om suksesvol te wees, om nie te begin), toepaslike risiko kapitaal (met min emosionele band om dit), die vermoë om tyd te wy aan 'n taamlik harde minnares (nie minder nie as 16 uur per week in navorsing en studie - sluit nie die werklike handel tyd). Watter kennis of opleiding het 'n potensiële handelaar behoefte aan die minimum voor die aanvang van om handel te dryf? Daar is drie maniere om te leer. Die eerste manier is die skool van harde stampe - (! Duur fout) trial and error. Die tweede manier is die selfstudie metode van lees elke boek en luister na elke guru en dan plaas geld op die spel. En die derde weg, om 'n formele onderwys, wat dissipline, risikobestuur en kapitaalbeskerming moet insluit. Sommige mag dink dit is dieselfde ding, maar hulle is baie anders as geïnspekteer. Natuurlik, moet jy leer oor die mark, die invloede van die politieke arena, aanwysers, sentiment, die wêreld se finansiële invloede en menslike sielkunde. Sekerlik, daar moet opleiding in die nuwe gereedskap wat beskikbaar is, Vlak II lees en interpretasie, tegniese ontleding, begrip dat daar manipulasie in die markte (dit is nie net die vraag en aanbod), ens Daar is ander onderwerpe wat aangespreek moet word verstaan ​​word . Vir die beginner, jy hoef nie te "Meester" hulle almal, maar moet jy vertroud is met hulle. Soos jy vorder, hul belangrikheid raak meer duidelik en jy dan begin om dit meer doeltreffend te gebruik. Van hulle almal, my persoonlike oortuigings en strategie is geneig om meer invoer te plaas op die sielkundige aspekte. Die mark werk op persepsie - reg of verkeerd - persepsie van gevaar, persepsie van winste, persepsie dat iemand anders waarneem anders. Met 'n werkende kennis van hierdie aspekte laat my toe om te verwag waar die trop gaan. Uiteindelik, die beste opvoeding is die ervaring van die mark. Formele onderwys gee jou net 'n paar te beskerm en 'n paar tools om te begin met. Longevity is die werklike behoefte. Diegene sonder opleiding vermorsing van geld, kry wat vasgevang is in 'n poging om selfs te kry, verdubbel tot op die volgende handel, ens, en kyk en kyk, net oor die tyd wat hulle "kry dit", hulle nie meer enige risiko kapitaal om mee te werk . Hulle word "wannabe" handelaars wat byna het dit. hulle het net nie lank genoeg duur. Formele onderwys lig hulle van die risiko's, stel 'n ware raamwerk van dissipline te werk met en te ontwikkel, en leer hulle hoe om nie geld so vinnig verloor, dus, wat tyd laat en ervaring om hul werk te doen. Moet die handelaar sien sy / haar handel soos 'n "besigheid" suksesvol te wees? Absoluut. Dit is waar van baie verskillende vlakke. Sielkundig, as dit nie ernstig behandel, dan is dit moet wees "speel." Play is wonderlik, maar jy is geneig om dwase dinge doen tydens "play." Jy kan voorgee, kan jy iemand wat jy is nie, kan jy bekostig om wees emosionele, sowel uitbundig en depressie. Nie een van hierdie dinge te wen eienskappe in die handel. Dit moet behandel word soos 'n ernstige onderneming. Jy moet besef dat daar handel verliese, handelswins, wat handel dryf belasting, handel uitgawes. As jy nie georganiseer, stiptelik, bepaal en aggressiewe, jou onderneming sal misluk - handel, verkoop roomys of die skryf van sagteware. Ter wille van my sielkundige make-up, ek moet handel oor 'n vloer. Terwyl dit is nie nodig vir almal, en in werklikheid baie suksesvolle handelaars handel afstand, beskerm is teen die "geraas" Ek het geleer egter dat vir "Mike" om goed te werk, moet ek hierdie bietjie dissipline (klink, is dit eintlik 'n groot Dissipline). Van die suksesvolle handelaars wat jy weet, wat kenmerke of eienskappe hulle suksesvol maak? Pretty much die idees en eienskappe Ek het reeds genoem. Beslissende, vet, ambisieus, nie-emosionele (of ten minste probeer), gedissiplineerde en (het ek al gesê dit) gedissiplineer. Die meeste van die handelaars wat ek ken wat terugkeer aantreklike winste al het 'n dissipline en styl met verloop van tyd ontwikkel. Almal het 'n "plan", 'n strategie. nog 'n persoon, hulle is almal buigsaam te bly met 'n ewig-veranderende mark. By the way, die meeste is baie zwijgend oor presies wat hul strategie is. Beide handel strategie en dissipline kan baie persoonlik wees. Van die onsuksesvolle handelaars wat jy weet, wat kenmerke of eienskappe hulle onsuksesvol maak? neem net die omgekeerde van die laaste vraag en die vraag oor minimum eienskappe. Ek dink vrees is die gedagte-moordenaar. Soos ek opgemerk, beginners verloor, sommige verloor groot, 'n paar klein maar al te verloor. Dit is om oor daardie emosionele slaggat, "Ek is 'n verloorder," en net om te besef dat niks goeds kom sonder werk en terugslae. Vrees werk ook op besluitneming. Te dikwels 'n handelaar sit en kyk hoe 'n prys te beweeg teen die leer, al die tyd gesê: "Dit gaan op, moet ek koop. Miskien sal ek laat dit bevestig. ja, dit gaan op, op die volgende dip Ek is 'n koper. "Nodeloos om te sê, hierdie persoon het dit gekoop het uiteindelik aan die bokant, net om te sien die posisie om asseblief daarop, die bevordering van die nederlaag teen die vrees dat die besluit verwerp in die eerste plek. Daar is geen reguit pad na sukses. selfs mnr Gates het sy ups en downs. Onder-kapitalisasie is nog 'n groot moordenaar, soos ek reeds genoem. Verbasend, oor die afgelope jaar of so, ek het minder van gesien die "Get Rich Quick" houdings in ons klasse, so óf ons kry meer ernstige studente of die media het 'n heilsame uitwerking op kort termyn handel het. Wat is die mees algemene foute wat deur die lidmaat van die gemeente handelaar? Sjoe, alfabeties of numeries. Jammer, die beginner en leerling te make met talle uitdagings wat oorkom moet word, een vir een. Ek kan dit afbreek in twee groepe - analitiese risiko en uitvoering risiko - ek kan oorvereenvoudig, maar laat ons daar begin. Weereens, sien die meeste 'n prys opgaan en hulle koop. Hulle moet sien dat 'n prys "Sal" optrek, maar koop dit, want daar is nog verkopers, dit wil sê as dit gaan oor om ondersteuning te vind en omdraai. Dit is sielkundig baie moeilik. Ek het nou net bewys nog 'n probleem met vooroordeel. vir die tweede keer dat ek 'n "koop situasie." gebruik Die meeste neophytes sien niks, maar tot tendense. Hulle is bevooroordeeld na die lang kant. Weereens ontleding het hulle misluk omdat hulle nie "glo" dat die mark af kan gaan en dat hulle geld kan maak op dieselfde tyd. Uitvoering het 'n groot probleem geword. Die publiek word wakker van die feit dat hulle nie noodwendig om die beste vul in 'n tydige wyse uit hul makelaars. So het die kleur en huil vir meer selfgerigte handel wat aanlyn makelaars bied. Baie doen die eenvoudige verskille van perk teen bestellings Market, wat die verspreiding (en dus die vrag) is, ens Verder verstaan ​​nie, met die koms van die direkte toegang handel platforms, eenvoudige aanslag of muis-klik kry baie in die moeilikheid. Ek vertel 'n storie oor myself uit 'n paar jaar terug: Ek was kort 1000 aandele van CSCO voordat dit verdeel. Ek is gemaal die mark en het gedink ek het 'n retracement ek kon voordeel te trek uit (Nodeloos om te sê, dit was 'n momentum handel). Die momentum het op my en ek vinnig die posisie gesluit. verkoop wat sucker vas. Oeps, nou ek was kort 2000 in 'n up mark. Ek het nie paniekerig te raak nie, ek verander my deel grootte tot 2000 en verkoop dit af. Ek staar in ongeloof. Ek het dit weer gedoen! (Ja, Joe Professionele, huh?). Ek het uiteindelik verander dit na 4000, het my linker vinger in my regterhand en gestoot die koop knoppie en uiteindelik het met ongeveer 'n $ 700 verloorder. al as gevolg van 'n verval van konsentrasie en swak execution. This was 'n klassieke beginner fout, nie te koop om 'n kort posisie te dek. Beginners koop dikwels die verkeerde voorraad. hulle het 'n grafiek wat hulle is op soek na, maar die verkeerde simbool in hul uitvoering boks. Die slegte nuus is dat die meeste uit sal freak en sluit die posisie. Dikwels sal die verkeerde posisie beweeg in die gewenste rigting, want die hele mark beweeg het, was dit in dieselfde sektor, ens Wanneer daardie soort fout gemaak. moenie oorhaastig wees nie, kyk dit oor en besluit. Paniek en uitslag besluite kan verwoestend wees. Tydens die onderrig van Scubaduik, een van ons beginsels is "Dink en dan op te tree". dit sny af op paniek. 'N Groot fout wat beginners maak, is in oor-handel. Dit is pret en opwindend. Maar selfs met min verloorders en 'n paar matige wenners, kommissies en fooie optel. Hulle het nie die tyd om te analiseer wat hulle gedoen het (hoekom die handel was goed of sleg) en eindig met 'n groot koste vir die dag sonder om enigiets te leer neem. Nie leer is die grootste fout. Hoe kritieke is die geestelike aspekte van die saak? Ongelooflik noodsaaklik. Weereens, vir my, sielkunde is 'n belangrike aspek. Daarom verstaan ​​jouself eerste is noodsaaklik. Hoe reageer jy in tye van stres? Is jy beslissende - beide maniere, in en uit? Is jy gelukkig om hierdie te doen? (Dit is ongelooflik hoe sommige gevestig op handel, maar eet teensuurmiddels hele dag. Wat is die punt, moet jy hou van wat jy doen). Kan jy geestelik taai genoeg om jou te laat verloorders gaan. of jy bekommerd is oor hulle? Weereens, die geestelike aspekte is daar of hulle nie. jy kan leer om kaarte te lees, jy kan oplei om "sien" momentum, maar as jy nie geestelik fiks, sal jy verloor. Het jy beveel aan dat papier handel, gesimuleerde handel of ander opleiding tools gebruik word deur 'n beginner voor eintlik handel? Absoluut, maar as alles anders in die handel is tweesnydende, so ook is simulasie. Gesimuleerde handel kan die beginner tot die werking van die mark te sien, as hulle aandag. Aangesien die prys aksie en die bewegings van die deelnemers aan die mark (Market Makers en ECN se) is van onskatbare waarde. Simulasie help ook vestig uitvoering vaardighede. pluk die regte handelsroete, die regte knoppies of kliek op die handel Die twee slegte dinge te voltooi, ens oor simulasie is dat dit nie is lewe. Ek het twee. die simulators Ek het gewerk met al vul die bestellings maklik of met groot moeite. Dit is nie hoe die werklike wêreld werk. Ongelukkig is die vooroordeel is om "maklike vul." Dit gee 'n baie valse indruk op die beginner, hulle het eenvoudig nie 'n beter te leer ken. Die ander helfte aan die lewendige probleem is dat daar geen geld op die spel. Weereens sielkunde kom in die spel. Dit is verbasend vir my dat baie groot bedrae geld in die besigheid of in beleggings met min emosionele reaksie het gewaag; Tog sal die heel aspek van die saak met die regte geld sweterige hande en hartkloppings veroorsaak. Simulasie, papier handel of "speel-deeg" is baie nodig, maar benodig hulp en insig van 'n ervare handelaar / afrigter om hierdie slaggate te vermy. Watter stappe moet 'n nuwe handelaar neem om sy / haar risiko van die verlies van kapitaal te verminder? Elkeen wat hy kan. Ernstig, daar is 'n paar eenvoudige stappe om risiko dat almal in diens, veral die beginner te verminder. Hou aandeel grootte klein totdat jy seker is. beginner of ervare. toets die waters, voeg by wenners. Verhoog aandeel grootte stadig met ervaring en troos. Besluit en as dit nie werk soos verwag, besluit om uit te klim. eenvoudig gestel, "Wanneer jy twyfel, kom uit!" Stel stop perke. beide op die individuele handel en vir die dag. Ek het reeds genoem my "in die handel" stop, maar wat dink jy dit as 'n daaglikse ophou punt - ". 1% van risiko kapitaal af, stop vir die dag" Dit sê vir die beginner dat as hy het $ 50,000 te koop krag hy moet bedank indien hy verloor $ 500,00, of dit nou in die eerste paar minute of naby die einde van die dag. Stop verloor! Vind uit hoekom. Laat die internet-aandele, IPO's en vlugtige voorrade aan die pro's. Ja, 'n internet-mag styg 20 punte, maar dit kan val wat maklik ook. Ek het gesien hoe te veel rekeninge gesmelt as gevolg van 'n fout in die gereg. Wanneer hierdie ouens beweeg, hulle regtig beweeg vinnig en die nuweling is geneig om te fokus op die probleem, nie die oplossing nie. Daar is baie meer metodes. vermy handel in groot aankondigings, nie toe te voeg tot verloorders, wees geduldig, leer die eienskappe van een of twee aandele en nie in voorraad hop. om 'n paar te noem. Wat moet 'n handelaar te doen om sy / haar vaardighede en prestasie te verbeter? Hier is elke dag. Maak 'n plan en hou dit totdat die plan nie werk nie. verander dan die plan en werk dit weer. Skryf elke handel met "waarom jy die handel het" as die belangrikste aspek. hersien en dan ontleed hoekom dit gewerk of het nie. Skryf 'n lys van dissiplines, hersien dit elke week en herskryf dit. Skryf is belangrik, is geneig om jouself te flous met Denksport, maar as dit reg is in die voorkant van jou, in die gedrukte media, is dit moeilik om jouself te lieg. Begin eenvoudige en jou dissiplines in die loop van jou handel pogings te ontwikkel. Ek het 'n paar vreemde dissiplines in my lewe gevind - ek ophou handel vir 1 week toe ek 30 dae na oorwinnings gehad het (ek is geneig om te fokus verloor en dink te veel van myself). Ek het nie handel die opening (Clearing). die ou gesegde geld vir my. "Amateurs maak die mark, voor - sluit dit." Ek doen 1 week (minimum) van studie en navorsing voordat ek 'n handelsmerk as ek weg van die mark vir meer as 2 weke gewees (soos 'n vakansie) sal plaasvind. Uiteindelik sal dissipline die meeste voordeel vir die handelaar wees. nuwe of ou. Hoe belangrik is 'n mentor of 'n persoon nou toesig oor die nuwe handelaar vir die eerste paar maande? Van onskatbare waarde, maar die ou grap is dat as ek was om jou te help met gholf, dink jy regtig wil 'n ronde in die lae 130's skiet. Die mentor moet gesoute en suksesvol te wees. Dit is taai genoeg vir die lidmaat van die gemeente, maar slegte leierskap of swak gewoontes sal net hulle besoedel nie. Hulle is 'n nuwe, vars. ou pro se gewoontes wat geskik is vir hul besondere persoonlikheid. Ek glo mentorskap is wonderlik, maar dit moet gedoen word deur 'n "onderwyser" wat die behoeftes van die student verstaan. Ons XLT program bied 'n uitstekende mentorskap ondersteuning vir handelaars. Het jy beveel aan dat 'n logboek by die handelaar van alle transaksies met notas oor alle ambagte gehou word? Soos hierbo (geen woordspeling bedoel) opgemerk, teken jou ambagte en kyk na hulle. Dit is nie goed om hulle neer te skryf as jy nie terug te gaan en te hersien en te ontleed. As jy dink dit is te veel skryf, dan bied ek dat jy oor-handel. Soos ondervinding en vaardigheid te ontwikkel, sal jy alternatiewe metodes vir die hersiening van ambagte vind. Het jy beveel aan dat handelaars gebruik limiet bestellings op die koop kant en stop verliese te groot verliese te voorkom? Dit is 'n moeilike vraag, omdat dit is te breed. Daar is baie keer in 'n lopende mark wat 'n mark orde is verkieslik om 'n beperking ten einde. Dit is ook verander word deur die metode van die saak - online deur 'n makelaar of met Direkte-Access Trading (DAS). DAT bied jou 'n groter deursigtigheid en beheer. Maar een keer direk hantering, mark bestellings is byna ongehoord as die gebruik van ECN se eis enigste beperking bestellings. Weereens, mees ervare handelaars sal hulself nooit beperk tot een uitvoering roete. Soos vir Stop verliese, absoluut wat hulle nodig het om gebruik te word. Weereens, verskillende metodes ontstaan. Sommige sal eintlik stel meganiese stop met voorwaardelike bestellings terwyl ek byna uitsluitlik gebruik geestelike punte. Ek het ook nie geneig om myself nie te flous - soort van soos bedrog by Solitaire. Beginners moet gebruik beide dadelik. Hulle is die begin van die selfdissipline. Hulle is ook die mees dikwels oortree. Wil jy ontmoedig of 'n persoon wat glo dat handel aandele is iets wat hulle wil om te probeer aan te moedig? Mense is nuuskierig. Baie dinge te lok om hulle te handel. Die mistiek van 'n mark hobbel. Die aantrekkingskrag van vinnige optrede en 'n hoë risiko. Die diep weggesteek hoop dat hulle dit sal tref Rich. Al hierdie, en gasheer van redes meer, lei mense na die Online Trading Akademie. Ons is gelukkig om hul vrae te beantwoord en ons hoop, hulle s'n eerlik beantwoord. Ons voortdurend daarna streef om te waarsku, openbaar en op te voed die nuuskierige mense oor die gevare van hierdie mark en sy geskiktheid (of nie) as 'n professie. Sommige dadelik sien die harde werk wat betrokke is en laat, met hul hoop op 'n vinnige wins vernietig, ander wil druk op. Hierdie paar probeer ons om te dien na die beste van ons vermoëns. Dit vind van 'n onderrig, aktiewe handelaar is moeilik. Die cadre ons het almal geniet onderrig ter wille van onderrig nie. Klink vreeslik edel, maar daar is ander as dollar en sent werklike belonings. Om bloot te beantwoord, ja, ek moedig mense aan om vas te stel of hierdie arena is vir hulle nie, maar ek beklemtoon ook dit is nie vir almal. Is daar enige boeke wat jy aanbeveel is 'n "moet" vir die begin handelaar? Ek het 'n kort lys van boeke wat ek gelees het en gevind waardevolle voorsien. Daar is baie ander goeie publikasies, artikels en noem maar op dat ek die beginner Lees sou hê. Baie van die hoër-vlak boeke is net dat. te bevorder konseptueel sonder die basiese grondslag van die handel wêreld. Ek beveel ook die volgende: Beleggers se Business Daily The Wall Street Journal Barron's Financial Times BusinessWeek Forbes Inc Magazine


No comments:

Post a Comment