Friday, September 23, 2016

Leer - Ontwikkelingsplan Sjabloon

Sal u asseblief aanmeld of registreer om die bespreking te sluit. 16 Julie 2010 17:07 Ek het iets soortgelyks as ek 'n hoof van L D. was die kwessies wat ek in die gesig gestaar het baie Depts wil baie opleiding en daar nooit genoeg sal wees nie geld vir dit alles gedoen. Gevolglik het ek uitgedink 'n proses waardeur hulle elkeen 'in hul behoeftes aan te trek en dan het ek saam 'n aantal senior bestuurders van buite my departement vir die dag en hulle het aan elke versoek teen 'n aantal stel vrae (wat sou verander in ag inhoud of gewig elke jaar afhanklik van die maatskappy se behoeftes / omgewing, ens). Die proses is ooreengekom deur die interne kliënte voor die telling begin. Al die behoeftes ingeskryf op 'n sigblad dept deur dept. Hulle behaal almal wat 'n redelik behaal lys het dan. Ek het daarna deur en sê wat kan afgelewer word by die fondse wat ek gehad het. Hulle kan dan vir My meer fondse as hulle wou meer doen - maar die groot ding was ek nie die blaam nie langer te kry vir 'hulle nie die opleiding wat hulle wou gee' - dit was ten volle in hul hande, met die verantwoordelikheid vir die werklike lewering ten volle in my hof. Wanneer nuwe behoeftes vorendag gekom gedurende die jaar, is hulle behaal het, maar in een van die "liga tabel 'op die regte punt en óf het dit nie of iets anders het uit die liga ( 'n bietjie soos my span Chester City verlede jaar ). As dit klink soos die soort van ding wat jy op soek is na, stuur vir my 'n e-pos en ek sal 'n LOK vir die dinge het - ek is redelik seker ek het 'n afskrif van dit alles het iewers.


No comments:

Post a Comment